“Honestly I’ve wanted to give up alot of times. But I worked hard. I think the reason why I managed to endure it during 7 years is because I believed I would have succeeded if I worked hard.”
Happy Birthday Suho!
“Honestly I’ve wanted to give up alot of times. But I worked hard. I think the reason why I managed to endure it during 7 years is because I believed I would have succeeded if I worked hard.”
Happy Birthday Suho!
A imdeadfck666 le gusta esto
A iceyyu le gusta esto
die-nosferatus ha reblogueado esto desde dear-dae
A die-nosferatus le gusta esto
dear-dae ha reblogueado esto desde erectchen
soft-daes ha reblogueado esto desde dear-dae
A youdawonu le gusta esto
A soft-daes le gusta esto
A andreughh le gusta esto
hufflepuhf ha reblogueado esto desde oohsehun-ah-blog
A normo-directioner le gusta esto
dinndjariin ha reblogueado esto desde peachysuho
peachysuho ha reblogueado esto desde toastedpork
unfulfilledmoon ha reblogueado esto desde toastedpork